به طور کلی کوین‌ها رمزارز هایی هستند که شبکه بلاکچین مخصوص خود را دارند. برای مثال بیت‌کوین همانطور که در نامش آن را خطاب می‌کنیم یک کوین است و شبکه بلاکچین اختصاصی خودش را دارد. دوج‌کوین نیز یک کوین است که شبکه بلاکچین مختص به خود را دارد. از کوین ها برای پرداخت، خرید و فروش و به عنوان ذخیره ارزش استفاده می‌شود.

کوین‌ها را با توکن ها اشتباه نگیرید!

توکن ها رمزارز هایی هستند که بر روی یک شبکه بلاکچین غیراختصاصی و یا بر روی شبکه بلاکچینی ایجاد شده اند که برای رمزارز های دیگر نیز در دسترس است. برای مثال اتر یک توکن است که بر روی شبکه اتریوم ایجاد شده و توکن بومی آن است.

دوج‌کوین یکی از کوین هایی است که در چند وقت اخیر بسیار معروف شده است و ایلان ماسک خود را به عنوان پدر دوج‌کوین معرفی کرده است. همچنین ایلان ماسک ارزشی یک دلاری را برای دوج کوین متصور شده است. شرکت های مختلف نیز دوج‌کوین را برای پرداخت ها قبول می‌کنند.

بیت‌کوین بزرگترین کوین این بازار است و یکی از ارزشمند ترین کوین‌ها نیز است که در نقاط زیادی در جهان برای پرداخت ها قبول می‌شود. سرمایه گذاری بر روی بیت‌کوین یکی از بهترین سرمایه گذاری ها برای چند سال آینده است. پیش بینی می‌شود بیت‌کوین در سال های آینده ارزشش به یک میلیون دلار نیز برسد.

اگر سوالی در مورد سرمایه گذاری در این بازار دارید، می‌توانید از طریق صفحه تماس با ما برای ادمین های ما که به صورت 24 ساعته پاسخگو هستند پرسش خود را مطرح نمائید.

برای یادگیری بیشتر با ما همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *