What is BNB?
بایننس بزرگترین صرافی ارز های دیجیتال است و توکن BNB توکن بومی آن است.
Name Price24H (%)
BNB (BNB)
$495.54
1.92%

بایننس کوین (BNB)، رمزارز عرضه شده توسط بایننس بزرگترین صرافی ارز های دیجیتال، یکی از برترین رمزارز های بازار ارز های دیجیتال است. استفاده از توکن BNB در صرافی بایننس مزایای زیادی از جمله تخفیف در کارمزد معاملات، دریافت توکن های IEO و شرکت در انواع طرح های این صرافی دارد.

ICO این ارز در 14 July سال 2017 انجام شد. در طی 13 روز برگزاری ICO صدمیلیون توکن BNB به فروش رفت و پروژه توسعه بستر این ارز آغاز شد.

BNB در ابتدای ورود خود به دنیای رمز ارز ها در سال 2017 با قیمتی در حدود 0.1 دلار در صرافی بایننس معامله می‌شد و قیمت این رمزارز با افزایش محبوبیت صرافی بایننس بیشتر می‌شد. در حال حاضر (May 7, 2021) این رمزارز با قیمتی در حدود 622 دلار در صرافی بایننس معامله می‌شود. ارزش توکن BNB به شدت وابسته به فعالیت های صرافی بایننس است.

این توکن در سال 2021 رشدی بسیار حیرت انگیز را تجربه کرده است و توانسته خود را به جایگاه سوم بازار رمز ارزها برساند که این یک موفقیت بزرگ برای صرافی بایننس به حساب می‌آید.

یکی از عوامل مهمی که باعث افزایش ارزش این توکن در طول زمان شده است توکن سوزی های چند باره آن است. با کاهش تعداد توکن های درگردش بر اساس مکانیسم عرضه و تقاضا ارزش این توکن افزایش می‌یابد.

استفاده از توکن بایننس برای تخفیف در کارمزد معاملات در صرافی بایننس در سال اول ۵۰ درصد، در سال دوم ۲۵ درصد، در سال سوم ۱۲.۵ درصد، در سال چهارم ۶.۲۵ و درنهایت در سال پنجم به بعد این تخفیف کارمزد دیگر وجود ندارد.

همچنین اگر شما توکن بایننس را برای پرداخت کارمزد معاملات (در حالت عادی 0.1%) انتخاب کنید، 25% تخفیف نیز بر کارمزد معاملات رمزارزی شما اعمال می‌شود وشما به ازای هر معامله معادل 0.075% کل مبلغ معامله را به صورت BNB به بایننس پرداخت می‎کنید. همچنین بایننس برای افرادی که موجودی و حجم بالایی دارند نیز تخفیف های بیشتری درنظر گرفته است.

افرادی که BNB دارند نیز می‌توانند IEO هایی که در صرافی بایننس برگزار می‌شوند شرکت کنند و توکن هایی که به صورت پیش فروش واگذار می‌شوند را خریداری کنند.

البته توکن BNB کاربرد های فراوان دیگری نیز دارد که در سایت صرافی بایننس برای آن لیست شده اند.

بایننس تقریباً تمام مولفه های لازم برای تبدیل به یک بستر بزرگ و گسترده برای رمزارز ها را دارد و به خوبی توانسته است در کنار بزرگ شدن این بازار به خوبی نیاز های سرمایه گذاران و معامله گران را شناسایی و به بهترین نحو آن ها را رفع کند. مطمئنا از این پس نیز شاهد رشد هرچه بیشتر کسب و کار بایننس و همچنین فراگیرشدن بیشتر توکن بومی آن (BNB)  خواهیم بود.

اگر قصد خرید توکن BNB صرافی بایننس را دارید نیاز است آشنایی کلی با این بازار داشته باشید برای یادگیری نکات کلیدی برای ورود به این بازار پرسود اینجا کلیک کنید.

برای یادگیری بیشتر با ما همراه باشید.