تریاس (Trias) چیست؟
تریاس یک شبکه برای همه پلتفرم ها است.

بررسی فنی پروژه تریاس

این پروژه یکی از جاه طلبانه ترین پروژه های بلاکچینی است که در سال 2018 جذب سرمایه کرده است. این پروژه بدنبال این است که چند مشکل هولناک که بلاکچین ها با آن ها روبرو می‌شوند را برطرف کند. این مشکلات مربوط به Trusted systems (مربوط به داده ها)، مقیاس پذیری و امنیت است. در این پروژه مفاهیمی به کار گرفته شده که در نوع خود بی نظیر است. در این مقاله به صورت ساده و روان پروژه تریاس را برای شما توضیح می‌دهیم و به شما در آشنایی بیشتر با این پروژه و توکن کمک می‌کنیم.

زیر‌ساخت های ابری (Cloud Infrastructure) سخت افزار و نرم افزار هایی هستند که برای اجرای محاسبه‌گری به صورت ابری نیاز هستند. این اجزاء شامل سرور ها، دستگاه های ذخیره ساز، شبکه و نرم افزار های مجازی سازی هستند. در حال حاضر این زیرساخت های ابری در اختیار سیستم های متمرکز و سازمان های مختلف قرار دارند و آنها قوانین مختلف را اجرا می‌کنند و تصمیمات دلخواه خود را می‌گیرند. به عنوان یک کاربر شما تنها در صورتی می‌توانید از این خدمات استفاده کنید که با مقررات و شرایطی که توسط این مقامات مطرح شده اند موافقت کنید.

تعدادی از شرکت هایی که این زیرساخت ها را فرهم می‌کنند عبارتند از: اپل، آمازون، مایکروسافت و…

تریاس یک زیر ساخت محاسبه‌گری ابری با ویژگی تمرکز زدایی و مورد اعتماد است که رویکردی عمومی دارد. در این زیر ساخت اجزاء نرم افزاری و سخت افزاری عملیات های مورد انتظار را اجرا می‌کنند و هیچ فردی نمی‌تواند در مورد این زیرساخت ها به صورت متمرکز تصمیم گیری کند. زیرساخت تریاس قابل استفاده توسط همه پلتفرم هاست علاوه بر این توکن این پروژه توکنی قوی است که پتانسیل بسیار بالایی برای رشد در آینده ای نزدیک را دارد.

این پروژه توسط Dr. Anbang Ruan شروع شده و رهبری می‌شود. این فرد PhD اش را در زمینه امنیت شبکه از دانشگاه آکسفورد دریافت کرده است. او بیش از 12 سال تجربه در زمینه امنیت فضای ابری، رمزنگاری دارد و مقالات بسیاری در این زمینه منتشر کرده است.

تریاس یک پروتکل 1 لایه است که می‌تواند از بلاکچین ها عمومی مانند اتریوم پشتیبانی کند و می‌تواند مقیاس پذیری بالایی را بر روی آن ها ایجاد کند. تریاس می‌تواند مقیاس پذیری بالایی را به بلاکچین اتریوم ارائه دهد و میزان تراکنش های انجام شده توسط بلاکچین اتریوم را در واحد زمان فزایش دهد. تعداد این تراکنش ها می‌تواند به 100 هزار تراکنش در ثانیه تنها با استفاده از یک shard برسد. تریاس همچنین از قرارداد های هوشمند پشتیبانی می‌کند و به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا برنامه های غیرمتمرکز بر روی آن ایجاد کنند. این برنامه ها در زمینه مقیاس پذیری بسیار بهتر از برنامه های موجود بر روی شبکه اتریوم هستند.

بررسی توکن تریاس

توکن تریاس در حال حاضر ارزش بازار پایینی در حدود 30 میلیون دلار دارد. تعداد توکن های در گردش تریاس 1,6 میلیون عدد توکن است و تعداد کل توکن های تریاس 10 میلیون عدد است. در حال حاضر تریاس در رتبه 894 بازار از لحاظ میزان ارزش بازار قرار دارد. با توجه به ارزش بازار پایین این رمزارز و تعداد محدود توکن ها بسیاری از تحلیلگران معتقدند این توکن در آینده رشد بسیار خوبی خواهد داشت. در 40 روز اخیر نیز تعداد 5 میلیون توکن تریاس در توکن سوزی سوزانده شدند.

توکن تریاس در صرافی متمرکز Kucoin و صرافی غیرمتمرکز PancakeSwap قابل خرید و فروش و معامله است.

در خرید این رمزارز ها باید بسیار احتیاط کنید و مدیریت سرمایه را نیز در نظر بگیرید. هیچ گاه در رمز ارز هایی با ارزش بازار بسیار پایین بخش بزرگی از سرمایه خود را وارد نکنید.

اگر در مورد نحوه خرید و هولد توکن تریاس پرسشی دارید می‌توانید آن را برای کارشناسان تیک ارز از طریق آدرس های موجود در صفحه “تماس با ما” مطرح کنید.

برای یادگیری بیشتر با ما همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *