دوج کوین یک میم کوین است که از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است.
دوج کوین یک میم کوین است. که براساس یک جوک اینترنتی ایجاد شده است.

DogeCoin بر اساس یک میم اینترنتی (Doge) به وجود آمده است و بر روی لوگوی خود عکس یک سگ از نژاد شیبا اینو را دارد. این رمزارز منبع باز توسط دو برنامه نویس به نام بیلی مارکوس و جکسون پالمر و از فورک لایت کوین در سال 2013 ایجاد شده است. سازندگان این کوین ایجاد آن را فقط به عنوان یک شوخی در نظر گرفته بودند و هدفشان فقط جذب مخاطبین به سمت بلاکچین از طریق این میم اینترنتی بوده است. ایلان ماسک بار ها در توئیت های خود از دوج کوین به عنوان رمزارز مورد علاقه خود یاد کرده است.

این رمزارز در ابتدا در جهت کاربرد مشخصی ایجاد نشده بود و بسیاری از تحلیلگران و متخصصان رمزارز ها در مورد DogeCoin به افراد مختلف هشدار داده اند! به طور کلی هنگامی که پروژه های بسیاری با کاربرد های بسیار زیاد ایجاد شده اند و برنامه های بسیار زیادی برای آینده دارند، افزایش ارزش DogeCoin و ورود سرمایه های بسیار به آن وجود دستکاری در بازار را نشان می‌دهد.

دوج کوین چگونه استخراج می‌شود؟

روش استخراج DogeCoin نسبت به پروتکل اثبات کار بیت کوین بسیار متفاوت است.

  • استخراج DogeCoin بواسطه استفاده از اسکریپت انجام می‌شود.
  • بلاک های DogeCoin به فاصله 1 دقیقه ایجاد می‌شوند.
  • هیچ محدودیتی برای تعداد DogeCoin های ماین شده وجود ندارد.

فرایند استخراج دوج کوین و لایت کوین یکسان است و می‌توانید بر روی همه سیستم عامل ها بواسطه کارت گرافیک و وصل شدن به یک استخر استخراج، ماینینگ را انجام دهید.

دوج کوین چه کاربردی دارد؟

DogeCoin به عنوان تیپ در ردیت و توئیتر برای تولید یا اشتراک گذاری محتوای باکیفیت استفاده می‌شود و یا می‌توانید با شرکت در کامیونیتی های مرتبط با رمزارز ها دوج کوین دریافت کنید. همچنین می‌توانید با دوج کوین از شرکت هایی که پرداخت با رمزارز DogeCoin را قبول می‌کنند خرید کنید. به طور کلی DogeCoin کاربرد های زیادی ندارد.

چه تعداد دوج کوین موجود است؟

تعداد 130,467,143,376 دوج کوین در حال حاضر در گردش وجود دارد و تعداد حداکثری برای DogeCoin های قابل استخراج وجود ندارد و استخراج DogeCoin و همچنین تعداد DogeCoin های موجود بدون محدودیت است و همین یکی از عوامل عدم رشد قیمت DogeCoin است.

برای مطالعه وایت‌پیپر (White paper) بر روی دریافت کلیک کنید. مطالعه وایت‌پیپر DogeCoin شما را در درک دقیق مفاهیم و تکنولوژی به کار رفته در این شبکه کمک می‌کند.

اگر در مورد DogeCoin و بازار رمزارز ها و نحوه خرید آن سوالی دارید می‌توانید وارد صفحه تماس با ما شوید و سوال خود را برای ادمین های ما که به صورت 24 ساعته فعال هستند مطرح کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *